Mercedes разпространи първите фотографии на обновените CLS и CLS Shooting Brake. В предната част правят впечатление променените въздуховоди, а срещу доплащане клиентите ще могат да получат и Multibeam LED-фарове. Другата важна новост за CLS ще бъде 9-степенният автоматик с хидротрансформатор, който вече дебютира в новата Е-класа. Трансмисията трябва да намали разхода и да направи колата по-пъргава. Новата автоматична скоростна кутия ще се предлага за CLS 220/250/350 (дизел) и за CLS 500 (бензин).
Шест двигателя, седем варианта, до 585 к.с.!
Дизеловите двигатели развиват 170 к.с. и 400 Нм (CLS 220 Bluetec), 204 к.с./500 Нм (CLS 250 Bluetec) и 258 к.с./620 Нм – за 350 Bluetec. Към момента от Mercedes още не дават данни за разхода, само споделят, че всички дизели ще отговарят на Евро 6. Това важи и за бензиновите агрегати – CLS 400 и CLS 500 ще развиват съответно 333 к.с./480 Нм и 408 к.с./600 Нм. Всички агрегати с изключение на дизеловия при 220 ще могат да бъдат комбинирани с двойно задвижване. Топмодификацията е CLS 63 AMG, който ще бъде предлаган с 5,5-литров 8-цилиндров мотор в две степени на мощност – 557 или 585 конски сили. За по-слабия вариант със задно задвижване Mercedes обявява консумация от 9,9 л на 100 км. С двойно задвижване тя е 10,4, съответно 10,6 л (за 585 к.с.). И въпреки че „осмаците“ се характеризират с голям работен обем и отделят по 248 г СО2 на км, те отговарят на Евро 6.
Матричните LED-фарове осигуряват сигурност
По желание вместо серийните Full-LED фарове клиентите могат да поръчат такива с Multibeam-LED техника. При тях чрез електронен модул се управлява матрица от 24 мощни диода: така системата преразпределя светлинния сноп към осветяваните превозни средства, за да не заслепява водачите им. По този начин пътят винаги е осветен оптимално и на шофьора няма да се налага да превключва на къси-дълги.
Промени и в интериора
Новият „свободен“ 8-инчов монитор може да бъде комбиниран с обикновен CD-плейър или с по-сложна мултимедийна система Comand Online. Възможността за свързване с устройства на Apple е стандарт, като опция клиентите могат да поръчат навигация. Те ще могат да избират между пет цвята за тапицерията на седалките, както и между шест вида кожа. Асистиращата система Collision Prevent Assist Plus е серийна, тя спира автоматично автомобила при опасност от сблъсък. Цените още не са ясни.
Fiesta предизвиква Veyron!
Приключи уникалното за България Премиум рали Со...
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
