Първият мотор е 1.5 dCi 110 Stop and Start, който е подобрен вариант на стандартния дизелов двигател на френската марка. Със stop-start система и регенерация на спирачната енергия се постига разход на гориво от 4,1 л./100 км., емисии на CO2 от 105г/км. и въртящ момент от 260 Нм при 1750 оборота в минута, което е с 19 Нм повече от сегашния 1.5 dCi.
От пролетта на 2012 петместните и седемместните версии на Scenic ще са първите модели на Renault, които ще бъдат оборудвани с новия бензинов двигател 1.2 TCe 115. Планиран да замени досегашния 1.6 VVT 110, новият агрегат отделя 135 г. CO2 на километър, има разход на гориво 5,8 л./100км. и въртящият момент - 190 Нм.
Моторът 1.6 dCi 130 Stop and Start ще продължи да бъде част от гамата.
В допълнение към новите двигатели, обновените модели получават и преработен дизайн на предницата с по-изострен и модерен вид, лъскава задница и хромирани елементи, стандартни дневни LED светлини и обновени задни фарове. Има и нова гама тасове и алуминиеви джанти, и два нови цвята- Azzurro Blue и Damask Red.
Други нововъведения в оборудването са системата за предупреждение при потегляне и автоматичният контрол на къси/дълги светлини (с общото название Visio), плюс асистент за потегляне по наклон. Версиите на Scenic и Grand Scenic за 2012, както и предишните поколения се оборудват с аудиосистема Bose и сателитна навигация TomTom.
Пълните спецификации и цени за новата гама Scenic и Grand Scenic ще излязат преди представянето на моделите.
От премиерата на сегашното поколение Scenic през 2009 г. досега са продадени над 400 000 автомобила.
Най-скъпата катастрофа на света
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
